Servis za korisnike bonova - stanje računa
Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je online, putem servisa za korisnike bonova.
Na sličan način kao što Pretplatnički parking bon možete kupiti putem mobilne/web aplikacije Bmove.com, moguće je i u svakom trenutku provjeriti stanje računa vašeg ranije kupljenog bona, putem servisa za korisnike bonova.
(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.
Podsjetimo, kada preostali iznos novca na PPB-u padne na razinu manju od cijene najskuplje zone korisnik dobiva obavijest o tome da je PPB potrošen. Ponovnom kupnjom PPB-a preostali iznos prethodnog bona prenijeti će se na novi bon. (Ako korisnik kupi SMS-parking kartu ista će se nastaviti na trajanje aktivne satne karte kupljene putem PPB-a.)
Da bi sve to funkcioniralo bez teškoća, prije prvog korištenja Pretplatničkog parking bona potrebno je registrirati se (kreirati korisnički račun) u mobilnoj/web aplikaciji Bmove.com, unijeti registracijski broj vozila za koje se kupuje bon, te putem blagajne Opatije 21 d.o.o. dobiti svoj PIN (verifikacijski kod) koji treba unijeti za prijavu na servis za uvid u stanje Pretplatničkog parking bona. Detaljne upute o registraciji, korištenju i kupovini parking bonova potražite OVDJE.